اندیشه اسلامی

دارای مطالب متفاوت

۹ مطلب در مهر ۱۴۰۱ ثبت شده است

منجی بشریت

به نام خدا

به آخر الزمانی رسیده ایم، که اگر هر چه زودتر منجی بشریت(امام زمان عج) ظهور نکند، روز قیامت خواهد شد، چون واقعاً زمین با این اوضاع در هیچ کجای دنیا قابل زندگی کردن نیست.

ولی این وعده حتمی خداوند متعال است که اگر یک روز به عمر زمین مانده باشد، خداوند متعال آن یک روز را آنقدر طولانی می سازد تا امام زمان عج ظهور کرده و زمین را بهشت ظهور سازد.

اللهم عجل لولیک الفرج

۲۹ مهر ۰۱ ، ۱۸:۴۴ ۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
شعله سیدی

چرا انقلاب کردید؟

به نام خدا

علت اینکه امام خمینی ره قیام کرد، دلیل اصلی اش شکم و تجملات مردم را بهتر کردن نبوده، بلکه بیرون کردن طاغوت بوده است.

طاغوت می دانید یعنی چه؟ طاغوت یعنی کسی که بدون داشتن اذن خدا بر مردم حکومت میکند.

۲۹ مهر ۰۱ ، ۱۳:۴۱ ۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شعله سیدی

فرق امام با ولی فقیه؟وظیفه ولی فقیه چیست؟

به نام خدا

به نظر من امام(منظورم ۱۲ امام است) فتنه هم می کند چون امامان ماهمه مقرب هستند و خداوند متعال نیز برای غربال کردن، خصوصاً در آخرالزمان، هر کاری می کند.

تشخیص فتنه با ولی فقیه است. بنابراین همه مردم باید گوش به فرمان ولی فقیه باشند، تا زمانی که این غربال گری ها تمام شود و ان شاالله امام زمان هر چه زودتر ظهور کنند.

اللهم عجل لولیک الفرج

۲۷ مهر ۰۱ ، ۲۰:۲۵ ۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شعله سیدی

آیا خداوند متعال حلول می کند؟

به نام خدا

الله نامتناهی است و حتی در کل زمین و آسمان های هفتگانه نیز چون آنها نیز مخلوق خداوند متعال هستند و ظرفیت پذیرش الله را ندارند، حلول نمی کند، چه برسد به انسانی که در قرآن مجید، ضعیف خوانده شده است.

به همین دلیل، آنچه در انسان حلول می کند، صفات خدا یا همان روح القدوس است و ذات خدا که به انسانی که صفات خدا و ذات خدا دارد، خلیفه الله می گویند و به انسانی که نور عظیم دارد، وجه الله یا همان امام می گویند  ولی خداوند متعال ذات و صفاتش از هم جدا نیست و حلول هم نمی کند وکسی که تنها وحی خدا دارد نابود یا همان جهنمی است آن کسی که روح القدوس و ذات خدا داشته، بهشتی و آن کسی که آنها را نداشته، جهنمی می شود.

۲۷ مهر ۰۱ ، ۲۰:۱۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شعله سیدی

دیگر سکوت مجاز نیست، پاسخ به مسوول سیاست خارجی اروپا

به نام خدا

شما حداقلش این است که ضرر کرده اید، تازه اگر مثل بنی اسرائیل مغضوب خداوند متعال نباشید، پس روی چه حسابی می گویید: شما باغید وبقیه دنیا جنگل؟

حال که اینگونه با دلایل واهی صحبت می کنید، من هم مثل خودتان دلیل می آورم:

قاره شما نامش قاره سبز است و قاره سبز پر از جنگل است، لا اقل قاره ما پهناورترین قاره و قاره زرد است( بگذریم از کشوری جعلی که خود را شبیه شما جنگل کرده است).

۲۷ مهر ۰۱ ، ۱۹:۳۶ ۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شعله سیدی

اوضاع کشور در این روزها

به نام خدا

در اوضاع کنونی این روزهای جامعه، مسببین آن یا مغرض و تروریست هستند که مثل سوسک باید آنها را له کرد و یا کسانی هستند که مجازی زده شده اند، که باید تنبیه شوند.

وظیفه مسولان فضای مجازی هم این است که هرچه زودتر پیام رسانهای خارجی را برای همیشه ببندند و دیگر هرگز بازشان نکنند و پیام رسان های مومن و متعهد را هرچه زودتر تقویت کرده و شبکه ملی اطلاعات و قوانین صیانت فضای مجازی (با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری) را هرچه زودتر به راه انداخته و اجرا کنند.

۱۰ مهر ۰۱ ، ۱۵:۵۶ ۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۱
شعله سیدی

مشخص بودن تروریست بودن گروه کومله

به نام خدا

اولاً اینکه تجزیه طلبی از بهترین کشور اسلامی یکی از دلایل است و ثانیاً از شعارشان که «به نام خلق کرد» است می توان فهمید که اینها کلا کافرند چرا که آیا به نام خلق کرد یا« به نام خدا؟»

۰۶ مهر ۰۱ ، ۲۲:۳۷ ۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شعله سیدی

ثابت شدن منافق بودن مریم رجوی

به نام خدا

مریم رجوی، روسری به سرش می گذارد ولی سالهاست می گوید: برای سرنگونی رژیم آخوندی.

این چه جور روسری گذاشتن است؟

در جمهوری اسلامی که همه روحانیون، روحانی نما نیستند که می خواهید آنرا سرنگون کنید.

این چه جور اسلامی است؟

الحق که لقب سازمان منافقین برازنده تان است.

به همین دلیل هم هست که تروریست هم هستید.

۰۶ مهر ۰۱ ، ۱۴:۵۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شعله سیدی

چند مطلب از پروتکل صهیونیستی

به نام خدا

در پروتکلی که صهیونیست ها برای خود ایجاد کرده اند، دو مطلبش را در اینجا می آورم.

۱- اگر مردم دنیا قبول کنند که اصالت با زور است، آنگاه ما برتریم.( در نقد این پروتکل صهیونیستی می گویم: مگر قانون جنگل است، که هر که قویتر باشد باید بر بقیه حکومت کند؟)

۲- اگر مردم دنیا قبول کنند که هدف، وسیله را توجیه می کند، آنگاه با وسیله خودمان آنها را از هدفشان دور می کنیم.(در صورتیکه در اسلام داریم که هدف، وسیله را توجیه نمیکند، چون با وسیله غلط نمیشود به هدف درست رسید.)

۰۳ مهر ۰۱ ، ۲۲:۲۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شعله سیدی